Nová image je pro havířovský Elánek+ krokem kupředu

Majitelka prodejny s dětským zbožím Šárka Tekielová se rozhodla posunout své podnikání na vyšší úroveň. Na základě nových poznatků z Akademie RE I start zvolila cestu proměny vizuální identity. Díky novému logu a image prodejny Elánek+ nyní zákazníci snadněji najdou cestu do kamenného obchůdku a na první pohled si jej spojí s e-shopem nebo produkty, které se jim již dříve dostaly do rukou.

Před rokem a půl se paní Šárka Tekielová rozhodla, že restartuje svůj život a místo zaměstnání bude svoji energii věnovat podnikání. Na ulici Na nábřeží v blízkosti havířovské Hlavní třídy si tak otevřela obchůdek s dětským zbožím Elánek+. Během krátké doby Šárka Tekielová získala celou řadu zákazníků, to především díky pestrému sortimentu oblečení pro děti, hraček, knih, kojeneckých potřeb nebo půjčovně karnevalových kostýmů. Klienti si oblíbili také její specialitu – dárkové kornouty, kterými mohou obdarovat téměř kohokoliv. Od školáků s hezkým vysvědčením, babičky, dokonalé muže až po zamilované páry. Ani přes dobré vyhlídky paní Šárka nenechala osud podniku náhodě. Přihlásila se do Akademie RE I start, nastřádala hromadu praktických informací a s jasnou vizí je zúročila v projektu. Prodejna získala nové logo, které umístila jak na výlohy, tak na služební automobil, zboží, sociální sítě či internetový obchod.

Že byla investice do firemní identity velmi důležitá, může paní Šárka Tekielová posoudit již nyní. Zákazníci si díky jasným barvám z loga vytvoří spojitost s obchodem pokaždé, když v místních novinách zahlédnou reklamu, narazí na jeho webové stránky nebo dostanou označený dárkový kornout. Snadněji si také najdou cestu ulicí k obchodu díky navigačním cedulkám, které vedou k obchůdku s novou a nezaměnitelnou tváří. Díky jasně stanovenému image se povedlo majitelce vytvořit povědomí stávajících zákazníků, ale také oslovit nové klienty. Její facebookové stránky jsou nyní vyhledávanější a díky serióznější tváři e-shopu nakupují online s větší důvěrou. A co více, Elánek+ se díky nové vizuální identitě dostal za hranice Havířova a otevřel dveře pro další klienty. Být vidět se každému podnikateli zkrátka vyplatí.