Restart cestovky z Poruby zlepšil komunikaci se zákazníky
V Ostravě-Porubě sídlí celá řada podnikatelů, kteří využívají naše nájemní prostory. Jedním z nich je Zdeněk Trembač, který vlastní od roku 2004 cestovní kancelář DUHA TOUR. Majitel cestovky se zapojil do Akademie RE I start a následně požádal o finanční podporu na rozvoj svého podnikání. Jak se mu povedl restart?
Provoz cestovní kanceláře není pouze o prodeji dovolených klientům, ale především o administrativě spojené s každým zájezdem. V konkurenčním prostředí menší cestovní kancelář s obyčejnými webovými stránkami neuspěje. I malá cestovka potřebuje profesionální prodejní systém, který usnadní zákazníkům komunikaci s cestovní kanceláří a zjednoduší administrativu. Právě zlepšení komunikace se zákazníky je jedním z pěti hlavních témat Akademie RE I start. A možná právě proto se rozhodl majitel cestovní kanceláře Duha Tour Zdeněk Trembač, že projekt zaměří na lepší komunikaci s klienty.
Jak říká majitel: „Úspěch malé cestovní kanceláře tkví nejen v dlouhodobé dobré pověsti, ale převážně v jednoduchém a přehledném vyhledávání nabídek zájezdů.“ Proto požádalo příspěvek na rezervační program, který mu může do Poruby přitáhnout více zákazníků. Usoudili jsme, že se jedná o smysluplnou aktivitu, a tak projekt podpořil. DUHA TOUR tak nyní nabízí přehledné vyhledávání zájezdů s filtrováním různých parametrů za pomocí rezervačního programu CeSYS, to vše v novém designu webových stránek.
Zdeněk Trembač hodnotí přechod na nový systém kladně: „Největším přínosem podpory projektu je především možnost oslovit nové klienty nejen v našem regionu, ale i v celé České republice. CeSYS totiž umí téměř vše – od vyhledání zájezdu dle počtu osob a věku dětí, srovnání cen, odeslání nabídky klientům, zobrazení polohy hotelu na Google mapách až po online rezervaci. V následujících letech bych rád s pomocí rezervačního systému CeSYS tiskl katalogy. To se nám díky nárůstu klientů podaří již z vlastních zdrojů.“